Home / Ağız ve Çene Cerrahisi / Diş sallanması

Diş sallanması

Önceden bahsedildiği gibi, klinik diş hareketliliği splintler aracılığıyla engellenebilir. İmplant protezlerde mandibuladaki kesicileri splintlemek, geleneksel protez tedavisinden daha yaygındır.

Bu dişler genelde çapraşık ya da rotasyona uğramış dişlerdir. Genelde bu dişleri, implant yapımında tedavi planına dahil etmek için kapsamlı diş preperasyonları gerekmektedir. Ataşman fabrikasyon, boyut ve tasarım olarak rijid olmalıdır. Tüm bu faktörler tedavi planını etkileyecektir.
Bazı dişlerin proteze dahil edilmesi için endodontik tedavi gerekebilir. Böyle bir ihtimal hastaya, tedavi öncesi açıklanmazsa hasta tedavisini yetersiz bulabilir. Endodontik terapi veya postlar ve kuronlar, anterior dişleri geçici kaplamak için, hijyen için yetersiz olan embrasürleri sağlayabilirler. Bu durum sadece estetiği sağlamaz aynı zamanda periodontal hastalık nedeniyle birden fazla diş kaybıyla sonuçlanabilir. Eğer restorasyonlar veya dişlerdeki geçici kaplama günlük bakım için uygunsuz koşul yaratırsa olumsuz yönde etkiler oluşur.

İmplant Diş Kliniği Ücresiz Muayene