Home / Genel / Kemik aşılama işlemleri

Kemik aşılama işlemleri

Zamanla çene kemiğinde diş kaybı ve dişeti hastalıkları keskin daralma neden olabilir. Kemik kaybı ve kemik parçaları kalitesinde düşüş diş ve liderliğini kaybetti Çene yudumlarken oylandı. çene dişleri implant kemik kaybetti hinder parçaları eksik diş sürecini değiştirmek için. Yani eksik kemik yerine ve yeni kemik büyümesini teşvik etmek kemik aşı edilir. Bu süreç, normal çene kemiği ölçümleri geri yardımcı olur.

Kemik hastanızı (bu işlem kendini aşılama olarak bilinen) aşılama kemik olabilir. Küçük parçalara için, premolar veya çene veya üst çenenin arkasında kemikten elde edilebilir. Aynı zamanda büyük parça aşı yapmak için kalça kemiğinden elde edilebilir. Aynı zamanda hayvan veya cesetlerden veya daha küçük operasyonlar aşılamaya endüstriyel malzemelerden aşıları kemiği alabilir.

Genellikle hasta ağrı hissetmez ve tüm süreç boyunca uyanık olacağı anlamına gelir lokal anestezi etkisi altında harici bazda işlem aşılama bir kemiktir. Operasyon sırasında, cerrah yumuşak sakız doku ve kemik algılama yükseltmek için özel bir cerrahi enstrümanlar kullanmaktadır. materyal kayıp kemik grefti, kemik sitesinde yerleştirilir. Cerrah ayrıca kemik büyümesini teşvik etmek için yeni aşılama ile özel bir protein aşılamak için çalışır. Daha sonra çevredeki doku kapatılması ve bir süreç biten dikilir.

Ve bazı ağrı ve şişlik ve ameliyat sonrası kanama bekleyebilirsiniz. Yani onu rahatlatmak için açıklanan acı ilaçtır. Hasta gelince şişlik ve rahatsızlık hafifletmek için buz konabilir. Ve doktor diş hijyeni korumak ve takip konusunda özel talimatlar veriyor